O clipă, aș vrea!
Elena Buldum

Aș vrea să fiu copil zburdalnic de fată


Prin suflet și prin stele, să mai deschid o poartă
Un vis șă am în vis plin de speranță
Să prindă viață -n muguri dis-de- dimineață

Timpul se măsoară, se învârte ca o roată

Să poți a mai întoarce ce a fost ca altădată
rămăi cu o speranță..

Aș vrea să fiu,

parfumul florilor de mai
Și buzele să-mi fie roşii,
strălucitoare ,picături de soare
Desculț cerșesc prea mult,
parcă as fi în rai
Că-n viaţa lucrurile sunt făcute,
ori dai ori numai ai
Aș vrea să fiu copac ,
cu crengi si fructe multe
Si rădăcinile-n pămînt ,
să-mi fie bine înfipte
Si pomul să fie plin ,
de fructe și de flori mărunte
Dar cer prea mult ,
că cerul câteodată minte
Aș vrea să fiu și steaua de pe cer ,
Un astru cald ce străluceste,
Și nici n-am timp și trece ,trece,
și lucrurile frumoase pier
Aș vrea să schimb totul într-o clipă,
Dar clipa parcă se transformă în clepsidră ,
Și timpul repede se scurge,
sunt ca un înger ,am ruptă o aripă,se frânge,
Mă uit în sus, cerul îi plin cu stele ,
si totul este dus ,nu-mi mai rămîne timp ,
Rămîne doar o clipă ce s-a scurs!



Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează