În căușul palmei mele
Elena Buldum

În căușul palmei mele,
Eu sunt vis de mătase și suspin
Aripi sunt zbor, păsări, stele
Toate-s viață dăruire și alin.

În căușul palmei mele,
Eu sunt gând si sentiment
Sunt căldură,sunt talent
Eu sunt lacrimă ,moment.

În căușul palmei mele,
Eu sunt Soarele tu Luna
Două corpuri mari cerești,
Eu îți dăruiesc inima
Tu mă atingi și mă dorești.

În căușul palmei mele,
Eu sunt viață tu ești dor
Te hrănesc cu praf de stele,
Eu te atrag până am să mor
Tu ești vis nemuritor.

În căușul palmei mele,
Ești tăcere ,univers
Eu suspin cu doruri grele,
Ești copacul vieții mele
Frunzele să nu-ți pălești.

În căușul palmei mele,
Tu ești inima și vănt
Eu sunt zbor de răndunele,
Îmi fac cuib în al tău gând.

În căușul palmei mele,
Ești copac cu frunze multe
Eu sunt floare între ele ,
Muști din fructele-mi tăcute.

În căușul palmei mele,
Eu sunt viață univers
Vrei să fii destin în ele ,
Cu iubire te primesc.



Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează