Mi-aș dori să dansez cu primăvara în gând, în suflet ,în cuvânt.
Mi-aș dori să dansez cu fericirea și bucuria zilei de mâine,
Mi-aș dori să dansez cu respectul cu prețuirea a ceea ce facem în fiecare zi.
Mi-aș dori să dansez cu vorba bună ,cu bunul simț și cu inima deschisă în fiecare moment al zilei.
Mi-aș dori să dansez cu oamenii care spun adevărul și te privesc în ochi cu iubire și prețuire.
Mi-aș dori să dansez cu oamenii care iubesc natura ,frumusețea lucrurilor așa cum sunt ele create de Bunul Dumnezeu.
Mi-aș dori să dansez cu oameni care trudesc zi de zi si luptă pentru a avea un trai mai bun.
Mi-aș dori să dansez cu oameni care dăruiesc multă dragoste,și prin dragostea lor îi fac fericiți si pe ceilalți din jurul lor.
Mi-aș dori să dansez cu inima deschisă cu oameni care iubesc ceea ce ești tu si frumusețea sufletului tău.
Nu mi-aș dori să dansez cu oameni mincinoși,care se cred superiori prin simplu fapt ca ei au dreptate în tot.
Mi-aș dori, să nu dansez cu invidia și ura,cu minciuna,cu răutatea.
Mi-aș dori ,să nu dansez cu acei oameni care nu fac nimic pentru societatea unde trăiesc .
Mi-aș dori ,să nu dansez cu oamenii care nu știu să danseze și în falsul lor atrag suflete nevinovate.
Mi-aș dori...

Mi-aș dori din tot sufletul meu să pot schimba lumea aceasta să fie mai bună, înțelegătoare, optimistă, realistă și să găndească că ceea ce facem astăzi bine sau rău, lăsăm totul moștenire generațiilor viitoare adică ceva sau nimic.

Autor :Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează