E sărbătoare
                                                    

Floriile niște drăguțe cu rochițe fermecătoare,
Mireasmă a primăverii, un semn divin frumos
Rochițele-s cu trene parfumate au iz de lăcrămioare
Naturii îi dă viață și sens și ceru-i bucuros.

Floriile cu zâmbetul frumos și parfumat
Și-s vesele crăiese, petale  colorate
Se țin de mână sunt cochete, violete
Dansează un vals de tango neuitat.

Floriile prințese-a voioșiei,
Se prind în horă joc și voie bună
Joacă natura întregul cer, se țin de mână
Și pajiștea învie în vis motiv de bucurie.

Și de florii am strâns buchet frumos,
Buchetul eu mi-l pun în glastră
Și în grădina mea cu drag eu le miros
Când le ador și le privesc în vaza noastră.

Autor :Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează