Ti-am cunoscut privirea
În mijlocul valsului te-am cunoscut
Dansam un tango,m-ai prins de mână
și în ochi m-ai privit,
Te aplecai din când în când la urechea mea,
Îmi  șopteai șoapte, totuși ceva
Că sunt a ta, ești lumea mea, că m-ai vrăjit
În mijlocul cerului albastru a rămas un infinit
Erai Luceafarul meu drag, sfios mi-ai împletit
Raze de stele să mi le prind în păr pe ele
Nu știu, ce să mai cred, erai  floarea de măr
Universul vieții mele, un înger cu aripi , un răsărit
În mijlocul inimii mele cu vise
Ce se prefac în praf de stele
Dispar ca un fum apar în formă de scrum
Când ești tu cu mine acum,
Dacă aș fi făcut cel mai crud legământ,
Eu tot cu tine în brațe în vis, te-aș fi ținut
Aș fi adormit plângând și visănd
În mijlocul vieții mele sunt iele
Eu te prind de mână și fug de ele,
Chiar de mi-ai împleti cunună de flori,
Îmi rămân privirile tale, în nori ,
Sunt pictate pe cer în zori, iubirea ta îmi dă  fiori.

                                                             

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează