Când dietă nu găsesc
Eu la coasă,  mă grăbesc,
Azi,  e modă,  o fac lată
Spune, tata... De îndată.

Să mă fac cea mai frumoasă
O întrec pe moartea-n coasă,
Am lăsat -o fără muncă
Până când chiar nu știu,  încă

Imi lipsește doar o dungă
Să fac silueta-mai lungă,
Așa mi-am propus de fel
Să ajung fotomodel.

Cosesc repede și bine
Nimeni nu mai e ca mine,
Ce contează cât efort
Sunt model și  vreau un cort.

S-a schimbat moda, în sat
La cosit si la arat,
Azi, se poartă, vă spun, zău
”Cam nimic de capul tău”

Ce imi trebuie și școală
Am o clasă generală
Ce m-a învățat de toate
Cum se ține coasa-n coate.

Am la brâu și un mobil
Că mi l-a dat nenea Bil
Il cunosc din internet
Când stau în coasă pe net.

Ce mai, am ajuns în top
Hopa, hop și hopa, hop
Nimenea nu e ca mine
Sunt fotomodel, știi bine.

La dietă
satira
Elena Buldum

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează