Către regăsire




Să îndurăm nedreptatea cu credință
În dragoste uniți cu tainica iubire
Suntem ”săraci și mici”, avem voință...
Să căutăm și calea către regăsire.

Să-aducem lumii noi valori și forme
Din noi expresia să o îmbogățim
Cultura e-o tradiție, nu-s norme
Și sufletul în noi să-l primenim.

Din dragoste pentru frumos, vedem...
Că ne-ndreptăm spre căutări nervoși
Suntem părtași la tot ce facem, oare vrem...
Să devenim alți oameni mai frumoși.  


Către regăsire II

Indur nedreptatea cu credință
În dragoste unită cu tainica simțire,
Cea mai de preț avere este a mea voință
E unica cărare către o regăsire.

Să-aduc lumii noi valori și forme
Din mine expresia să o îmbogățesc
Cultura e-o tradiție, la mine nu-s norme,
Pe sufletul din mine vreau să-l pomenesc.

Din dragoste pentru frumos, mă lupt...
Și mă-ndrept spre căutări deșarte
Părtașă sunt la tot ce fac ca să nu uit...
C-am devenit alt om pe fiecare parte.

Indur nedreptatea cu credință
În dragoste unită cu tainica iubire
Și unica avere este a mea voință...
Imi caut și calea către-o regăsire.

Să-aduc lumii noi valori și forme
Din mine expresia să o îmbogățesc
Cultura e-o tradiție, nu am norme
Și sufletul din mine să- îl primenesc.

Din dragoste pentru frumos,mă lupt...
Să m-ndrept spre căutări deșarte...
Sunt părtașă la tot ce fac ca să nu uit...

Ca devin alt om și lupt până la moarte.

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează