În clipe eterne
Elena Buldum

Dintr-o bătaie de aripă a unui pescăruș în zbor...
Îmi trece timpul într-o clipă, și mă transform în muritor...
Cu sete sorb din viața-mi, lasă și urme goale pe nisip
Și pașii mei mereu se-ndreaptă, spre mare, îmi vine să țip.

Bucăți de lumină mi le strâng într-un pumn
Am visele mele ucise cu iluzii pe-un culm
Pe aripi de îngeri îmi zboară și-acum
Le visez doar atât, îndeplinite-s, n-am cum.

Între mine și cer resturi de raze-au rămas
Cu ultima suflare le caut n-am glas
Mă zbat, ca o pasăre-nchisă-n colivie
Pe întuneric, mi-ai deschis rană vie;

Când eu am greștit, tu, te pierzi în iertare
Între noi legătura-i rătăcită pe-o mare
S-a rupt ce am strâns în clipe eterne
În țeluri ucise am vise perene.


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează