Emitea ceva...
Elena Buldum
Când mi-am aruncat frumusețea 
privirii mele
Spre Carul Mare
Mi-ai scăpat printre degete
Unde să te caut cu două mâini?
Neputincioase
Care nu pot să te țină...
Căușul palmei
În infinitul universului
Priveam stelele verzi amândoi
Când doar tu mi-arătai degetul mic
Eu te țineam strâns și aproape
De mine
Aveam speranță că nu te voi scăpa
Din ochi
Clipeam pleoapele
Ca pe un semnal de alarmă
Fiecare vibrație emitea ceva...
Parcă era codul morse...
Ticăia de-mi asurzea urechea dreaptă
Nu înțelegeam nimic
Dar deslușeam
Cuvinte neînțelese pe limba ta
Frământam buzele
Să-ți explic două vorbe
Nici nu m-ai ascultat
Mi-ai râs în față
Într-o noapte senină
Te-ai decis
Ai ales Carul mic
Cu mâna ta
(Unde nici boii nu-l trag la deal).

Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează