Îți zic și eu...
Elena Buldum
De ziua ta, tăicuțul meu
Aș vrea, să-ți spun, ceva și eu,
Chiar dacă timpul ne desparte                         

Am suflet trist, pe mări și ape.
Tăicuțul meu, aș vrea și eu...
Să-ți dăruiesc sufletul meu,
Și am durerea mea, în glas...
Cu tine, taică, n-am rămas.
Mai trece-o zi, mai trece-un ceas...
Trec anii-ncet cu înc-un pas,
Tăicută tu, pe-un deal privești
Tu, anii, azi îi împlinești.
De-ar fi să pleci, și dintre vii
Tăicuțul meu, rămâi, să știi,
Icoană-mi fac din chipul tău
În ramă așez, eu, chipul său;
De ziua ta, tăticul meu
Azi sunt departe și mi-i greu,
Și, La mulți ani! Îți zic și eu!
Eu fata ta, rămân mereu.
Tăicuțule astăzi ai împlinit frumoase vârstă de 68 de ani, Eu iți sunt departe, dar inima pentru tine bate. La multi ani, tătuțul meu!


Postări populare de pe acest blog

LA FEREASTRĂ

Unde Dumnezeu creează